Positive Power kreuje nowy wizerunek Libet S.A. w sieci

150x110

Nowa identyfikacja wizualna i wersja mobilna serwisu – to tylko niektóre ze zmian, jakie czekają wiodącego na polskim rynku producenta kostki brukowej, Libet S.A. Nad całokształtem przemian czuwa agencja Positive Power Sp. z o.o.

Libet S.A. kontynuuje współpracę z gliwicką agencją Positive Power, powierzając jej kreację nowego wizerunku w sieci. Skala przemian jest spora – w ciągu kilku tygodni zmieniona zostanie strona wizualna serwisu internetowego, ulegnie on także znacznej rozbudowie. Nowością będzie m.in. obszerna sekcja dla dziennikarzy i agencji PR, które zyskają możliwość bezpośredniego dostępu do informacji i materiałów prasowych udostępnionych przez firmę Libet.

- Rozbudowa serwisu i szereg usprawnień, które zaproponowaliśmy naszemu Klientowi, mają na celu odświeżenie wizerunku firmy, a także unowocześnienie i zwiększenie funkcjonalności strony, dzięki czemu serwis zyska zupełnie nową jakość – mówi Katarzyna Kwarciak, Key Account Manager w Positive Power.

Obok rebrandingu trwają także prace nad wdrożeniem mobilnej wersji serwisu internetowego. Agencja zakończyła już etap prototypowania mobilnej architektury informacji i nawigacji. Zakończenie bieżących działań jest planowane na przełom I i II kwartału.

 

 

Informacje o Agencji Interaktywnej Positive Power

Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o. o. zajmuje się kreacją wizerunku online, budowaniem strategii emarketingowych i kampanii internetowych, projektowaniem serwisów oraz tworzeniem dedykowanego oprogramowania e-commerce. W chwili obecnej firma zatrudnia ponad 25 ekspertów w dziedzinie programowania i e-marketingu. Do grona klientów Agencji należą tak znane firmy i instytucje jak Meble Kler SA, Praca.pl, Kampania Piwowarska, Mennica Polska SA, Libet SA, Wirtualna Polska SA, Bolix SA, Narodowe Centrum Kultury, Pfleiderer Grajewo SA, Milo Sport, Tikkurila Polska SA, Subway Polska, Mercor SA, Uniwersytet Jagiellonski, ZAK SA.